مهمترین قابلیتهای CRM آسانسور AppLift
رضایت مشتری هدف ماست

یکپارچهسازی اطلاعات
یکی از معضلات تمامی شرکتها، پراکنده بودن اطلاعات است، نرمافزار AppLift تلاش دارد با انسجام بخشیدن به اطلاعات مشتریان، قراردادها، فاکتورها، تاریخهای سرویس و نگهداری، جمعآوری نظرات مشتریان راجع به سرویسکاران و... اطلاعات مفید و ساختیافته و ارزشمندی در اختیار شما قرار دهد.

سرویسکار آنلاین
ارائه خدمات سریع و بموقع یک امتیاز برای شرکتهای آسانسوری محسوب میشود. نرمافزار AppLift این امکان را فراهم میسازد که در صورت ثبت خرابی توسط مشتری یک پیامک به سیستم سرویس و نگهداری ارسال شده و با درنظر گرفتن موقعیت مکانی سرویسکاران، نزدیکترین سرویسکار به محل اعزام میشود.

پیگیری وظایف پرسنل
با بزرگ شدن مجموعه و بوجود آمدن سلسه مراتب، پیگیری و نظارت به امور محوله پرسنل کار دشواری است، مخصوصا اگر پرسنل دورکار داشته باشید. نرمافزار AppLift این دشواری را به سهولت تبدیل مینماید. شما قادر خواهید بود برای پرسنل خود وظیفه تعریف نموده و مراحل انجام آن را پیگیری و نظارت کنید.

پرداخت آنلاین مشتری
مشتریان قابلیت پرداخت آنلاین کلیه فاکتورهای صادر شده را دارا می باشند. فاکتورهای دورهای و یا فاکتورهایی که بواسطه خرابی یا عقد قرارداد صادر میشوند.

نظرسنجی آنلاین
یکی از عوامل مهم پیشرفت هر مجموعهای دریافت نظرات و انتقادات سازنده مشتریان میباشد، با فراهم آوردن امکان ثبت نظرات و امتیازدهی مشتریان به سرویسکارها و خدمات ارائه شده AppLift شما را در ارائه هر چه بهتر خدمات و شناسایی سرویسکاران نمونه یاری میکند.

سیستم آفلاین
یکی از مزایایی که نرمافزارهای آنلاین برای مخاطبین فراهم میکنند دسترسی دائمی به اطلاعات است، اما لازمه آن وجود اینترنت است، اگر در جایی اینترنت نداشتیم چه؟ نگران نباشید AppLift طوری طراحی شده که بطور آفلاین نیز میتوانید از آن استفاده کنید.

فروش هوشمند
مهمترین عامل در فروش، پیگیری صحیح و استفاده از کلام مؤثر است، عدم رعایت هرکدام از عوامل منجر به شکست خواهد شد. سیستم فروش AppLift با ثبت اطلاعات کلیه مشتریان و اقدامات صورت گرفته برای آنها و تعیین گام بعدی به شما در این امر مهم یاری می رساند.

انبارداری هوشمند
یک سیستم انبارداری هوشمند کمک شایانی به خرید بموقع و داشتن آمار بروز و دقیق مواداولیه میکند. هر گونه اقلام استفاده شده در سرویسها، خرابیها و نصب و ... بطور مستقیم از انبار کم و مبلغ بروز آن در فاکتور درج خواهد شد.

سیستم هشدار هوشمند
نگران فراموشی سررسید بازدیدهای سرویس و نگهداری هستید یا نگران رد شدن تاریخ تمدید قراردادهایتان؟ آیا مشتریان پرداختهای دورهایشان را فراموش میکنند؟ دیگر نگران نباشید سیستم هشدار هوشمند نرمافزارAppLift قابلیت تنظیم ارسال پیامکهای هوشمند در سررسیدهای مختلف برای اشخاص مختلف را فراهم کرده است، همچنین کاربران میتوانند کلیه رویدادهای امروز را گزارشگیری نمایند.
روند کاری ما
از ابتدا تا انتها
01
مشاوره رایگان
کارشناسان ما جهت مشاوره رایگان و آشنایی با کلیه بخشهای نرمافزار در خدمت شما هستند. ما با توجه به نیاز و وسعت شرکت شما به شما پیشنهاد میدهیم.
02
انتخاب بخشها
با توجه به احتیاجات شرکتتان، کارشناسان ما به شما برای انتخاب بخشهای موردنیاز کمک خواهند نمود. جهت انتخاب بهتر و تست میتوانید به مدت 15 روز از نسخه رایگان ما استفاده نمائید.
03
سفارشیسازی
پس از انتخاب بخشهای مورد نیازتان، در صورت تمایل، متخصصین ما، نرمافزار را با توجه به رنگ سازمانی و برند شما سفارشیسازی مینمایند.
04
تحویل و پشتیبانی
پس از سفارشیسازی، نرمافزار برای شما نصب و راهاندازی میشود، و به مدت یکسال پشتیبانی رایگان از ما هدیه خواهید گرفت.
امکانات بیشتر
همیشه پیشرو باشید
مدیریت هوشمند
رکن اصلی هر کسب و کار موفقی، مدیریت صحیح میباشد. با پیچیدگی بازار و افراد برای موفقیت میبایست هوشمندانه عمل نمود و از ابزارهای موجود نهایت استفاده را برد. AppLift یک ابزار تمام و کمال در دست قدرتمند شما مدیر عزیز برای رسیدن به اهدافتان میباشد.
پنل هوشمند مشتریان
بهترین روش تبلیغ، روش دهان به دهان است که درصورتی اتفاق میافتد که مشتری از کار شما رضایت داشته باشد و شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی نماید. برای دستیابی به این مهم AppLift برای شما برنامه ویژهای دارد.
حضور و غیاب هوشمند
مدیریت حضور و غیاب کارکنان سیال نیازمند سیستمی هوشمند و بدون محدودیت مکان و حتی زمان میباشد، سیستم حضور و غیاب AppLift این امکان را برای شما فراهم مینماید.